Jaha.....

har lite bloggbrist.
Det kommer liksom inget spontant....

Är jäkligt trött, kan ha med det att göra.

Såg "Singelcoacherna" på tv igår och blev nästan rörd över hur mycket piggare,sötare och gladare den där tjejen blev!

Idag har vi haft utbildning i "presentationsteknik", riktigt roligt faktiskt!
Har inte så svårt för att prata inför få personer som jag känner, desto svårare med en stor folkmassa med en massa coola människor. Då krymper jag.....

Hoppas just nu på att Markus har gjort god mat tills jag kommer hem.

I helgen blir det lugnt, bara husrenovering och val såklart.
Tror att jag, finally, har bestämt mig.
Men jag tycker att det känns jättejobbigt och har lite valångest.....
Kunde inte alla bara samarbeta? Plocka russinen ur kakan, typ....

Hmm....ja ungefär så trist är det nu!


Eremo, var har du tagit vägen?

Kommentarer
Postat av: Malin

Sen jag slutade blogga så händer det tokmycket som jag skulle kunna blogga om. Muppigt!

Själv har jag svårt att bestämma mig. Kanske får bli en blank röst från mig för rösta det måste man ju!

2006-09-14 @ 21:37:00
Postat av: eremo

Håller med tidigare talare om att det nu finns mkt att blogga om, ihih.
Vilket parti det blir är iaf bestämt nu.
Puss

2006-09-15 @ 10:40:25
Postat av: Marajja

Jamen blogga igen då tjejer! :D

Ja nu går vi till val, spännande!
Puss!

2006-09-15 @ 15:33:02
Postat av: Malin

Jag ska delta i valet på ett alldeles nytt sätt (för mig). Ska nämligen räkna röster på söndagkväll..så ser jag att det lutar åt helt fel håll..hehe..så ska jag räkna åt andra hållet :)

2006-09-15 @ 21:58:53
Postat av: Marajja

Malin: Gick det bra att räkna? Blev det drygt???

2006-09-19 @ 08:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback