MYS!

Igår kom Markus hem!
Han jobbar fortfarande borta mån-tors och lär så göra ett tag till.
Så tråkigt och ensamt.
Gör mitt bästa för att roa mig, hälsar på vänner, promenerar osv och det funkar ganska bra, bättre än något år tidigare faktiskt.
Den här veckan har varit extra jobbig eftersom vi bråkade lite i början av veckan.
Stämningen har inte varit den bästa på telefonen, mest pga mig. Markus har försökt men jag har tjurat, trots att jag egentligen inte vill....

Men igår kom han hem iaf och det var bara bra.
Kram och gos och varm famn och ingen dålig stämning.
Har ju längtat och saknat. Han mä.
Så himla skönt.
Å varm mysig kropp i sängen imorse, ville inte kliva upp och åka till jobbet.
Bara vara hemma och mysa och ta igen all förlorad tid.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Låter ju hur underbart som helst!! Vet hur det är med en sambo som jobbar borta på veckorna.
Och nu, när han är hemma, så går jag skola på annan ort, och är borta mån-tors.
Men, men, inget ont som inte för något gott med sig.....man är ju som nykär varje helg.
Har funderat lite över vad du arbetar med? Du brukar ju skriva om ditt jobb ibland.

2006-09-22 @ 21:10:24
Postat av: Marajja

Sådär var det för oss också! När jag började plugga en sväng så var han hemma.... Men nu är det de motsatta igen. Det enda som är bra är ju lönen (och så är det ju supermysigt när han kommer hem), så just nu sitter den ju inte helt fel med husrenovering på G. Men sen.....hoppas jag verkligen att han hittar nåt här!
Hmmm, jag jobbar med försäkringar fast som support till kundservice + lite annat smått och gott. Så då kanske du förstår vart jag jobbar.... Kram!

2006-09-25 @ 08:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback