Ny hobby?

Alltså, jag har blivit värsta TV-nörden!
Förra hösten kollade jag ALDRIG på TV nästan.
Hade helt enkelt inte tid, det var så många andra aktiviteter.
Men nu kollar jag på TV som aldrig förr. Skumt.
Kan iof ha att göra med att inga aktiviteter dragit igång än.
Men nästa vecka börjar kören och veckan därefter yogan och så blir det simning.
Hmmm de kanske löser sig iaf då! :D

Såg iaf
Förkväll på fyran igår. Tyckte att de var helt OK faktiskt. Som en modernare variant av Godkväll eller Cafe Norrköping eller vad programmet nu heter/har hetat....
Och det passar mig. Lite rörigt och flamsigt ibland kanske men det gör inget.
Sen gillar jag verkligen Carina Berg, har gjort ända sen hon var i radion.
Hur var det nu egentligen, var inte hon tillsammans med Kristian Luuk? Eller är hon?

Ja den enda jag inte riktigt kan med är kocken, Pelle Johansson. Är inte han lite överskattad?
Han är ju så himla tramsig. Och frisyren????

Ja sen blev det Idol och House.
Tycker House är riktigt bra. Men jag förstår att det fått hypokondrikerna i USA att få ännu mer sjukdomar och symptom....;)

Ja, hela kvällen igår spenderades alltså framför TV.
Hälsosamt.

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Hälsosamt? Ja för själen!!!!
TV ÄR ju mycket roligare på hösten, mer bra program och serier.

2006-09-21 @ 13:40:06
Postat av: Marajja

Mmmm, så sant så sant!

2006-09-21 @ 16:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback