slarvmaja.....

Hmmmm....nån som vet vad HM gör om de får tillbaka en retur lite för sent?
Om jag ska byta till andra grejer också?

Hoppas hoppas att det går bra.......

*****************************

Nu har vi värme i huset igen!
Skönt men........nästan lite för varmt. *sscchhh* säg det inte till Markus!

Sen är ju vädret fruktansvärt skönt!!!
Nu ska jag börja tjata om den underbara luften igen! Den där kalla klara krispiga härliga friska som nästan är som att dricka kallt vatten. Den är tillbaka, tillsammans med solsken. Underbart!
Ville nästan inte gå in igår efter promenaden!

Såg 100 höjdare igår. En del människor är så härliga medans man nästan blir rädd för andra......De som är "knäppa" på riktigt borde dom inte visa tycker jag. Det blir så sorgligt....
Fast vi kanske är lite knäppa allihopa, bara på olika sätt ?!

God morgon, förresten!

Kommentarer
Postat av: blogghanna

fasiken va`lik du är Kickan på kortet.... så det så/ kram

Postat av: Marajja

Tycker du?
Hmmm. nja....

2006-09-19 @ 14:30:42
Postat av: Malin

Det där med HM tror jag går bra. beror iofs på hur sen du är men jag lyckades glömma bort några returer i en ryggsäck jag hade, hittade den nån vecka för sent och skickade tillbaks paketet och det verkade gå bra.

Alltså den där som tände på Berlinmuren var ju inte så lite konstig! Hur fan gör man om man har sex med en murjävel?! Jag tyckte det va en befogad fråga.

2006-09-19 @ 16:32:30
Postat av: Marajja

Tyckte jag mä!!
Det sjuka är att jag aldrig har hört talas om henne trots att det är typ bara 6 mil härifrån!!!
Ja men då litar jag på dig att returen går bra!
Kram!

2006-09-20 @ 08:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback