Nätter....

Varför kan jag aldrig sova natten till onsdag???

Inatt sov jag nästan ingenting igen.
Sov oroligt, drömde hemska drömmar om missbildade barn och däremellan var jag vaken och oroade mig för att det ska vara nåt fel på barnet och hade svinont i händerna!

Har börjat få jäkligt ont i händerna på nätterna nu och det blir bara värre och värre.
Ska nog kolla med barnmorskan idag vad hon tror...

Som tur är så är ju onsdag baddag!
Så himla skönt!!!

44 dagar kvar idag.
Fast nu går dagarna ganska sakta tycker jag......

Efter nästan 8 månader så har iaf bebisen i magen fått ett smeknamn och går inte längre under namnet "den".
Nu heter den Bubblan!
För att den bubblar och lever om så himla mycket i magen hela tiden!
Känner mig som en stor gasbubbla! ;-)

Bara en dag kvar att jobba, sen helg!!!!!

Kommentarer
Postat av: eremo

Bubblan, gu va bra!
Svägerskans mage kallas ju Bulan.
:)

Postat av: johanna

...åkte förbi ert hus å tutade igår kväll, hörde ni oss? När vill ni ha besök??

2007-04-04 @ 11:44:51
Postat av: Marajja

Eremo: Visst är det! Å som sagt, du skulle se magen, den bubblar! ;-)

Johanna: Jag förstog det!!!! Åkte förbi Anders hus i morse och såg en okänd merca! Så tanken slog mig direkt att ni var hemma!
Vad gör ni imorrn då? Vill ni inte komma och käka middag? Eller ja jag kan ju ringa dig istället kanske ;-) Fast jag hörde inget tut....

2007-04-04 @ 12:21:25
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: johanna, tilde å julie

...mat tackar man ju aldrig nej till!!!

2007-04-04 @ 19:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback