Snabba puckar

Igår kom mina grejer från Akvi Home!
Snacka om snabb leverans!
Kanon!

Å fina grejer!

*********************

Idag ska jag bjuda motalatjejerna på mat!
Lax med nån sorts ingefära/apelsinsås tror jag det blir.
Å så hallonglass till efterrätt!

För er som inte gjort "hallonglass" tidigare så måste jag rekommendera!!

Kör ett paket frusna hallon, 3 dl grädde och lite florsocker i en matberedare.
Klart!
Svingott! ;-)

************************

Imorrn är det traditionsenlig (om det inte stormar som idag...) familjepimpeltävling som Markus föräldrar ordnar.
Mysigt!

Nån dag i helgen ska vi åka på en liten utflykt upp mot
Höga kusten. Ta med picknick och bara åka runt å kolla.
Kanske till Bönhamn, definitivt till och över bron och sen får vi se.

Trevlig helg och Glad påsk!!!!

Kommentarer
Postat av: eremo

Glad Påsk till dig, Markus och Bubblan!

Postat av: johanna

Nu är vi hemma i sommarn igen, Tack så mycket för god mat!! kram

2007-04-10 @ 08:26:03
Postat av: Marajja

Va bra! De va roligt å se er!!
Kram kram!

2007-04-10 @ 15:59:47
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: emelie

Hej! sökte på ingefärs och apelsinsås,så kom din blogg upp! Tänkte göra en sån sås imorn kväll. Om du hinner se detta så skicka gärna receptet till mig på min blogg! Tack! emelie

2008-05-15 @ 21:24:56
URL: http://memo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback