Det ordnar sig nog!!

Kolla HÄR!
Mycket positiv nyhet!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Där ser man, Hammarn vilar inte länge.
Fan va cool hon e, Selina. Eller är det kanske modern hennes som valt ut kläderna?? Tycker nästan hon ser så stor ut så hon kan göra det själv :)

2007-08-24 @ 17:40:19
Postat av: Åsa

Jamen visst är det helt sjukt underbart?!
Snacka om långfinger i ansiktet på TH....

Postat av: Marajja

malin:Nä här händer de grejer. Mest hela tiden.... ;-)
Nja, hon väljer väl inte riktigt själv än.....När hon kan börja göra de kanske hon bara vill ha rosa för att jag tvingat henne ha coola döskallar och sånt ;-) Kom å hälsa på nån dag vetja!
Åsa: Ja, så jäkla fantastiskt!!! Ja TH´s ursäkter känns bara så jäkla dåliga. De kan väl säga som det är å vad det egentligen handlar om istället för att komma med en massa blaj!

2007-08-24 @ 19:03:11
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Malin

Ja men rosa är ju fint..rosa+döskalle=kalasfint! Herregud vilken pingla det kommer bli. Hihihi.
Ja jag må ju ta mig en trip österut och kolla läget ;)

2007-08-24 @ 21:03:50
Postat av: Malin igen

Du kanske har sett den här sidan redan(http://www.evilout.se/) men det var lite Selinas stil tycker jag :)

2007-08-24 @ 21:13:18
Postat av: Maria

Ja rosa + dedhead är helt OK!
Ja kom du, bara å höra av dig!
Ja hon har en body som hon fått från moster från evilout!

2007-08-26 @ 22:07:02
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback