Gråväder.

Idag är det grått och tungt.
Vad passar bättre då än att ha fikadag med vänner?
Nä, just de.
Så de har vi haft hos mamma M och lilla M som är tre dagar äldre än Selina men 2 kilo tyngre, se här (M, säg till om det inte är OK att lägga ut bild!):
image477
Hanna och Wille var också där och min syster Helena.

Bara för att jag gått ner ett kilo när jag ställde mig på vågen häromdan så tycker jag tydligen att jag kan fika igen så två bullar och glass slank ner....

Bara vi ätit middag är det väl dags att dra till Näset och skrapa tak....*suck* känner att jag är inne i en rejäl motivationssvacka just nu.

Nä nu måste jag återgå till korvgrytan (rotsaker, korv, persilja och buljong, typ, ett recept som hängt med sedan hemkunskapen i 4:an!).

Imorrn ska "allt för byn" bjuda på ett smakprov så självklart ska vi dit och titta! Återkommer med rapport!

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ja då var de väl dax att skriva några rader här då efter att jag "tjuvläst" ett ex antal ggr! Hoppas bara jag får till min blogg snart! Tack för idag förresten lika trevligt som vanligt! Klart du får visa upp våra gotroll:) Ses till veckan eller på lördag *ler
Kramis Marre

2007-08-16 @ 21:05:52
Postat av: Tina

Hej å hå, åh vilket litet charmtroll ni har! Kul uppfinning där här med blogg så man kan läsa å hålla sig någorlund uppdaterad, jag är ju hemma sååå ofta så de finns ju så många andra valmöjligheter! Hoppas de är bra iaf! Kram Tina

Postat av: Marajja

Marre: Va kul att du ger ett tecken ifrån dig!!! Kan ju hjälpa dig kolla på det där me bloggen nån da.... Kram!
Tina: Blogg är bra! Å allt är bara fint här! Har faktiskt tjuvläst din blogg oxå lite, häromdan :-).
Alltså, jag är så jäkla impad av dig och ditt jobb. Att du kan sånt där liksom!!!!!
Hoppas allt är bra med dig mä, men det verkar ju så!Kram!

2007-08-19 @ 21:16:31
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback