Hur ska det sluta??

Hela förra året var det massor av förändringar på jobbet. De flesta negativa och det fortsätter bara....
Ska bli spännande att se om mitt jobb finns kvar efter mammaledigheten!
Om inte så får man väl helt enkelt ta och sparka sig i rumpan och börja plugga eller göra nåt man verkligen vill!

Helgen har varit bra iaf, för kort som vanligt!

Lördagen började med en lång promenad med T och lilla W.
Hann sedan städa sovrummet och vika alla kläder innan den förbannade foglossningen slog till!
Grymt irriterande!
Tänk er att ni har en kniv instucken, i nedre delan av svanken på vänster sida. För att INTE känna den kniven måste ni hitta en perfekt ställning, minsta lilla avvikelse från denna ställning, liggande, sittande eller stående, gör att kniven sticks som fan!
Så känns det!
Den enda ställning som funkade i lördags var att sitta upprätt och sen luta sig lite framåt.
Å det är ju en praktiskt ställning.
Men efter nån timme släppte det lite iaf så resten av kvällen var jag mer som en gammal människa. :-)

Sen på kvällen var vi iaf hos storasyster och käkade gott, kollade dålig melodfestival och spelade spel.
Kom nog inte hem förrän halv tre!!

Så på söndagen blev det sovmorgon, sen drog vi till Näset och jobbade lite! Kanonfint väder, men vi var ju mest inne...
Men jag hoppas att det blir såna där dagar nu framöver, med minus 5 och strålande sol!!

I veckan kanske jag slipper vakna utan panik, för nu har jag ju gjort lite på Näset + att jag städade det grymt stökiga sovrummet och dammsugade huset! Men jag hade ju tänkt att få mer än så gjort.....GAH!

Längre helger röstar jag för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback