Suck

Minus 30 idag.
Då tycker jag att man inte borde behöva gå till jobbet.
Men det tycker inte min arbetsgivare.
Vad tycker ni??

Vi var  till Åre i lördags, trots inställda tävlingar. Det var ju ett riktigt skitväder!
Men vi gled runt på byn, kollade in alla affärer. Shoppade dock inget då vår skrala ekonomi inte tillät dyrpriserna! Eller jo, en tröja som det står bebis på magen, till mig själv förresten!
Men jädrar vad mycket affärer det är där nu, mycket fint.......
Sen var vi på festivalområdet en stund, kollade på "talkshow" med Kristin Kaspersen och Hans Fahlén och deras gäster. Bl a Petter, Ana Johnson och Henrik WInstedt (!!!). Sen spelade September och Smalare än Tord, kanske världens bästa coverband! Blev ganska partysugen där! Men efter att ha stått i ca 2 tim och gått hela dagen innan dess i slasksnö sa mitt bäcken och mina fötter ifrån så då gled vi ner i fåtöljerna på Holiday Club en stund.
Därefter blev det supergod middag på Broken!!!

Sen åkte vi vidare till Ö-sund och hälsade på M & M och kollade på den otroligt dåliga melodifestivalen!

Söndagen var en städ & fixdag. Men sen vid sex sa hela min kropp ifrån och jag sov typ hela kvällen!
Tror jag blivit lite tröttare nu faktiskt, igår var det skitstressigt på jobbet och sen på kvällen blev jag helt slut igen, ville bara sova! Å det är inte likt mig, det brukar vara på kvällen som jag är pigg! 
Känner faktiskt överhuvudtaget att jag bara skulle vilja vara hemma nu!
Jag är trött, less och lite trött på att känna mig som ett utställningsobjekt som man ska titta på, kanske känna på och framförallt helt fritt kommentera!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

det är såna här dagar jag är glad jag köpte kängorna! Fossingarna mår så gott så.

Postat av: Marajja

Jo torra och fina var dom, men onte efter hela dan fick jag iaf! Men dom gjorde ju sitt jobb mot slasket!

2007-02-08 @ 08:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback