Tjoho!

Snart helg igen! Skönt!
Har ju vaknat väldigt tidigt flera dar den här veckan. Typ halv fem....
Så nu har jag percis piggat upp mig med lite kaffe och sockerkaka ;-)

Har dom senaste dagarna kommit fram till att det ställe där det syns mest att jag är gravid (nåja, magen kanske mest) är ANSIKTET!
Det har liksom blivit.......STORT.
Bred näsa, stora kinder.
Plufsigt, sådär nyvakenplufsigt, ni vet, fast det håller i sig hela dagen!
Mycket smickrande :D


Imorrn bär det av till Åre iaf!
Hörde nåt om att morgondagens SUPER G kanske inte blir av eftersom det blåste mycket men det kvittar (f´låt Laura).
Jag vill bara dit och insupa stämningen, se alla stora tält och titta in i alla nya affärer, äta god mat på Broken och lyssna på bra musik!
Får väl se om det blir bio sen eller vad vi känner för!

Ikväll blir det Let´s Dance, Hjälp och fruktsallad!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Kickan

vadå "vart har ni tagit vägen" ? vilka ni? japp, jag åker hem ikväll!

2007-02-02 @ 15:19:55
Postat av: Anonym

vi är där vi är vi!
jag har inte hört nåt om fruktsallad och tv så jag ska joina mina vänner. dessutom kommer jag inte hem förrns 8.

2007-02-02 @ 15:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback