Vrak

Idag är jag ett vrak.

Vaknade 02:30 inatt.
Hann tyvärr inte somna innan tankarna började snurra, denna gång på allt jag hade att göra på jobbet idag och ett tag framöver. Så då blev jag ju pigg då.
Och hungrig.
Hämtade en banan.
Läste. Väckte Markus.
Vred och vände mig.
Somnade om ca 06:00.

Sjukt trött nu. Känner mig bakis.

Å förlåt alla småbarnsföräldrar, jag vet att ni har det värre men jag måste få gnälla lite iaf!
Jag är inte van!


En helt annan fundering jag fick imorse i duschen:

Om man köper ett balsam för ca 270 spänn och det räcker ca ett år, då är det fan inte dyrt!

Köpte ett Redken-balsam den 17 mars ifjol och det är inte slut än.

Måste kanske investera i både ett shampo och balsam??
Kanske på Tradera?? Har faktiskt inte köpt nåt mer än ett par byxor där, än.

Kommentarer
Postat av: Kickan

jag har fortfarande kvar massa av mitt sebastian-schampo, och det är ju över ett år sen ajg köpte det redan!

2007-02-28 @ 09:48:34
Postat av: Frida

Det har du rätt i, med den ekvationen är det ju ett kap. Man kanske skulle tänka om vad gäller priserna på sådana "dyrgripar"

Postat av: Marajja

Kickan: Ja då var ju inte de dyrt heller!

Frida: Ja, jag börjar nästan tro det! Det går ju förvisso lite mer shampo än balsam men jag tror jag måste investera och testa!

2007-03-01 @ 08:52:10
Postat av: Laura

Håller med, kvalitet som räcker länge är inte dyrt. Kan du inte visa nån outfit snart igen förresten, vill ju se hur magen växt :). Hoppas allt är bra, trots dåligt med sömn. Kram på dig!

2007-03-01 @ 09:22:12
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Marajja

Jo jag har ju faktiskt tänkt de. Har inte fått tummen ur bara ;-)
Men det kommer magbild så ni får se kulan!
Allt bra. Lite ludd bara :)
Kram!

2007-03-01 @ 15:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback