Å så intressant.....

Å, snart helg igen!!!

Den här veckan har det varit fullt upp!
Både på jobbet, hemma och i huvudet. Har haft svinsvårt att sova då det snurrar tusen saker i huvudet som jag ska göra/komma ihåg.

Men nu blir det nog lite lugnare (hoppas jag!).

Har städat ut julen nu, eller ja, städat hela huset.
Det enda jag inte gjort är att torka golven. Men det ska jag nog inte göra heller, det gjorde vi ju innan jul....
Det är inte speciellt ofta vi torkar dem, kan jag erkänna..... ;/

Tror ni det var lätt att kliva upp och gå till jobbet imorse när jag efter att ha duschat kröp ner i sängen igen i en varm, varm, mjuk famn.......*Suck*

Vinter har vi fortfarande också! Supernice!

Kommentarer
Postat av: cleo

Vintern kom hit idag. Vitt överallt. Man får ställa om sig nu. Ha en fin helg och klappa fina magen från mig. :-)

Postat av: cleo

Vintern kom hit idag. Vitt överallt. Man får ställa om sig nu. Ha en fin helg och klappa fina magen från mig. :-)

2007-01-20 @ 11:36:49
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Laura

Vi har fått vinter igår kväll och i natt! Och nu på morgonen yr det fortfarande runt lapphandskar som bara den. Jag njuter såklart till fullo, men tror inte att majoriteten av stockholmarna håller med mig ;). Ha en skön söndag!

2007-01-21 @ 08:55:24
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Marajja

Mmm, det är ju lite sent! Detsamma och jag klappar och klappar magen och ser hur det lever där inne:)!

Tror som du, men är man av norrsort så gillar man ju snön! Är glad att du fått lite!
Här var det 25 minus i går morse och strålande sol!
Idag var det lite varmare....Detsamma!

2007-01-21 @ 13:41:31
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback