Bubbel!

Alltså, jag känner hur det bubblar i mig! (inte av gaser dock...)

Det spritter och känns bra och jag känner att det här kommer bli ett riktigt bra år!

Jag har två sjukt stora och roliga händelser framför mig (om allt går som det ska, vilket jag får utgå ifrån)!

* Flytt till nya huset

* BARN, BEBIS, FAMILJ!!!!


Det enda jobbiga nu är det känns som att det är länge dit, jag längtar längtar längtar och vill att allt ska hända NU!
Samtidigt som jag också njuter av att längta, det vore bra mycket tråkigare om man inte fick längta, tror jag!

Men alltså, jag LÄNGTAR verkligen!
Var till huset en sväng på lunchen idag. Det var alldeles vitt, solen sken och det var så jäkla fint! Jag vill bo på den gården NU!

Sen känner jag små kickar i magen lite då och då och längtar tills den lill* kommer ut och jag får snusa på h*n och vi blir en familj! Samtidigt som det känns väldigt overkligt!
Markus längtar lika mycket han och just nu är jag så kär så jag tror jag spricker (tror han känner ganska så lika...).
Och eftersom jag nu lärt mig att allt går upp och ner så njuter jag verkligen. Njuter av goset, myset, det kärleksfulla leendet, glädjen som syns i de vackra ögonen, harmonin och av alla känslorna i min kropp!

Som sagt, det bubblar! Är det vårkänslor redan nu??

****** Apropå helt annat bubbel så måste jag bara säga att Carl Ljungs alkofria bubbel smakade riktigt bra. Väldigt nära "riktigt" mousserande, tycker jag! Även alkofritt mousserande jordgubbsvin var en hit!****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback