*

Ikväll har jag påbörjat Projekt Julstädning. Efter-jul-städning!
Har bestämt att jag ska ta hela veckan på mig så jag började lite lugnt, städade ur köket och klädde av granen. Granen barrar. Den har inte fått vatten sen juldagen. Den barrar rejält!

Har kommit på att jag ofta städar när M åker bort. Varför är det så??

Nu har jag hängt tvätt och tänkte lägga ut lite bilder innan jag kryper till kojs (!) och läser nya Elle!

Kan ju börja med denna bild:
24883-359
Om ni kollar riktigt noga ser ni en röd cirkel i betongen lite till vänster i bild.
I den cirkeln sitter ett betonghjärta fastmurat som M gjort till mig!
Annars visar denna bild en del av källaren. Inte så fint men en efterbild kommer nog till helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback