Jag fryser!

Brrr, de ä kallt! - 25 var det imorse.
- 20 var det igår när jag kom hem, + 14 inne. Brr!!

Kurserna i helgen var helt OK. Mötestekniken var intressantare än väntat pga bra kursledare!

Igår fick vi jättegod middag hos F & T, thaibuffe!

Idag är jag sjukt trött! Vaknade 04:20 imorse och sen var det kört. Bebisen levde rövare i magen och jag kunde absolut inte somna om! Tur att jag sitter i vår växel idag och inte behöver så mycket hjärnkapacitet!

Markus fyller år idag så jag klev upp och gjorde brasa och frukost och grattade honom, tråkigt bara att jag jobbar till halv sex ikväll. Vill hem innan!

Beställde barnvagn gjorde jag i helgen också, efter mycket funderade. Vilken jäkla djungel det är! Där vet dom hur dom ska tjäna pengar!

Det blev så här iaf, det blir säkert bra. Har ju liksom inget att jämföra med!

24883-36924883-368


Kommentarer
Postat av: eremo

Ascoolt med turkos insats i den bruna vagnen, trendig unge.
Vad har du valt för fälgar då?
hahahah

Postat av: MArajja

Hahaha! Som tur va behövde man inte välja så mycke mer....eller förresten chassi! Valde teleskop ;-)
Å så ringde dom idag och undrade vilken färg jag ville ha på det, svart eller krom.....*suck*
Turkos är nog mitt fel, kommer nog aldrig sluta vara min favvofärg!

2007-01-29 @ 13:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback