Kickan....

du hade fel!!

Chipsen vs Marajja = 0-1 !!!
Åt inte ett enda!

Däremor slank det ner lite röda vinbär, hallon och hjortron!
Mycke godare!
*****************************

Den här dagen har börjat lite sämre......

Sen, bråttom, fixa frukost = fil över hela mig + hmmm.......*harkel*......öhhh.......garagegolvet och en del av bilen, insidan av bilen...... *skäms*. (På jobbet har jag bara sagt golvet å inte ens vilket golv. Skäms för mycket för att säga bilen.....)

Alltså, den senaste månaden eller nåt har jag gjort iordning en skål med fil och flingor hemma och tagit med mig den till jobbet (eftersom jag aldrig orkar kliva upp i tid så jag inte hinner äta hemma). Det har gått jättebra och jag har varit försiktigt för att INTE spilla i bilen.
Imorse bad jag Markus öppna garageporten för jag hade så mycket att bära på. När jag ska sätta mig i bilen så undrar han varför jag inte tar filen i en burk med lock istället. Jag kontrar med att det ju gått bra hitills. Hitills ja!!!!!!
Hinner typ bara säga det så tappar jag skåljäveln som studsar på kanten av bilen och ner på garagegolvet. Fil på sätet, golvet, dörren osv osv och på golvet och på mig.
AAAAAAAHHHHHHH fans jävla helvetes skit! Han skulle aldrig ha frågat. Jag skulle aldrig ha sagt att det gått bra.
Så det var bara att torka torka torka och hoppas på att det inte börjar lukta.
Ska hyra en klädseltvätt nån helg och tvätta ordentligt.

Förbannelsen  a.k.a klantigheten har slagit till igen.
Jag borde få nån sorts pris.

Kommentarer
Postat av: Helena

Du vet att det beror på ditt efternamn... Inget du kan rå för...

Postat av: maribah

Hoppas den här morgonen började bättre än igår :)

2007-01-25 @ 11:13:04
Postat av: hanna

:) tokfia!

2007-01-25 @ 11:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback