Utmanad...


Nu är jag utmanad av Susanne så då lyder jag väl henne!

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?

Köpte hus!

Vilka länder besökte du?

Grekland. Endast!

Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?

28 februari. Då skrev vi på huskontraktet!
31 augusti. Det var nog då jag insåg att det var ett litet pyre i magen! ;)
Tror jag kommer minnas hela jul/nyårshelgen också för det har varit så himla mysigt och skönt!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?

Hmm, Madonnas hela "Confessions....." skiva, Dixie Chicks senaste

Vad gjorde du på din födelsedag?

Hmm, 25....jag bjöd en massa kompisar på en liten buffé och fest, typ. Och firade med familjen på dan och fick paket.

Vad hade gjort ditt år mer njutbart?

Ett jobb som jag verkligen trivs med. Typ ha en egen inredningsbutik.... ;-)
En riktigt vinter nu de senaste månaderna!

Hur höll du dig från att bli galen?

Yoga. Lugn och ro - jag försöker verkligen att inte stressa!
Kärlek! :)

Vem var den bästa nya person du träffat?

Hmm, det var nog lilla W!

Uppnådde du det du tänkt dig under 2006?

Hmm....hade jag tänkt mig nåt??? Förmodligen uppnådde jag inte det för det enda jag kan tänka mig var att jag skulle gå ner i vikt....

Förhoppningar om 2007?

Oj...att det ska bli ett kanonår!!! Att vi ska kunna flytta till huset. Att det ska gå bra att bli tre!
Att jag blir ännu lugnare och mer harmonisk!

Vem vill du ska svara på dessa frågor?

Vore trevligt om Laura, Kickan, Helena och Tess svarade!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Hoppas att det är ok om jag också svarar :). Jag hoppas också att allt går bra med lilla magen. Kram

Postat av: Marajja

Men självklart ska du svara gumman!
Trodde inte du var hemma bara!
Allt går bra!
Kram :D

2007-01-02 @ 15:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback