Annat än Selina??

Nuförtiden är det ju mest bilder på den lilla skönheten i vår familj (vi är en familj, helt sjukt!) men det händer faktiskt lite annat också och det fastnar några andra motiv i kameran.

Tex renovering, det var ju länge sen jag skrev nåt om det. Det går framåt men ganska sakta.
Markus och hans pappa håller iaf på att byta fönster:
image449

Golvet i kök och hall är på plats. Dock ser det inte riktigt ut som på bilden, det är så mycket damm på det. Det är mörkare, nästan svart och med en skifferliknande yta.
Köksön börjar också ta form.
image450

Selina (där kom hon iaf!) var vaken och ville titta på när jag monterade ihop några kökslådor.
image451

Jag fastnar faktiskt också på bild ibland....(Vinkar inte drottninglikt på bilden utan försöker vifta bort myggjävlarna).
Hej hej och gonatt!
image452

Kommentarer
Postat av: Agneta

Wow! Ni kommer att få det så himla fint när huset är klart. Golver verkar skitsnyggt. Och du var också skitsnygg :). Hoppas du får en bra dag och vecka.

Postat av: hanna

men nu börjar det hända grejer..vi beställde köket i lördags! kram

2007-07-02 @ 09:32:52
Postat av: johanna

vilken vacker mamma!

2007-07-02 @ 16:29:19
Postat av: Marajja

Agneta: Ja jag hoppas det. Man borde ju själv tycka att det blir bra iaf eftersom vi gör precis som vi vill! Å tack tack. Känner mig ju lite snyggare nu än för ca 2,5 månader sen.... ;-) Detsamma!
Hanna: ja....kök? Måste komma och kolla hos er, tror det hänt en del sen sist jag var där!!Kram!
Johanna: Man tackar man tackar ;-)
Kram och hälsa familjen!!

2007-07-02 @ 18:52:02
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback