Cruising och perfekt dag!

Igår var det cruising å det brukar ju vara den roligaste partydagen på året för min del. I år blev det ju inget party men trevligt i alla fall.
M & M och lille Neil kom hit och så käkade vi hemgjorda burgare med hemgjorda strips. Mycket gott. Ananaspaj till efterrätt var inte fy skam det heller.
Sen tog vi barnvagnarna och promenerade ner på byn och kollade på alla fina bilar och surrade med en massa folk.
Hade ju som tänkt att vi skulle ta oss ner typ vid nio och komma hem vid elva eller nåt men innan vi käkat färdigt var klockan halv elva och vi kom väl hem vid halv två.....
Men det gick bra, dom små barnen sov hela tiden!

Imorse vaknade Selina vid nio och käkade. Lite trött var jag då men hon verkade pigg så jag trodde det var kört med mer sömn. Men då gick Markus ner och bytte blöjor och när dom kom upp igen somnade vi om hela familjen och vaknade igen klockan tolv!!!!
Sjukt skönt och att det regnade förgyllde dessutom bara mysstämningen!
Sen har resten av dagen fortsatt i samma softa och helt stressfria stämning. Selina har sovit ganska mycket, jag har rensat lite skåp, vi har varit och hälsat på lite folk och promenerat.
Helt enkelt en sån där dag när allt bara stämmer och man verkligen känner att man är lycklig!

Idag är ju Selina dessutom TVÅ månader och så här ser hon ut nu:

image445

image446

image447


image448

Som ni ser så har hon många miner i sin reportoar denna tjej och man kan kolla på henne HUR länge som helst!!

På två månader har hon växt 8,5 cm och 1535 gram. Tänk om man skulle ha fortsatt växa så rejält resten av livet.....

Kommentarer
Postat av: eremo

hahahahaah
jag skrattar halvt ihjäl mig här. vilka härliga bilder!!!
puss

Postat av: Agneta

Åh åh åh! Fy hon är bra söt du :). Förstår verkligen att det är svårt att titta på något annat. Kram!

2007-07-02 @ 08:28:18
URL: http://atomflickan.blogsome.com
Postat av: Marajja

Eremo: Eller hur!!! Garvar själv ;-) Puss!
Agneta: Mmmmmmmm........ Kram!

2007-07-02 @ 18:48:34
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Rebecka

Shit vad söt hon är, fast ögonen går i kors!! :)
Underbart att bara iaktta de små liven.
Ta hand om er, kram!
PS. Hittade bodyn BA/BY, och en sån får det bli till kompisen som fort jag vet vem h*n är som bor i hennes mage :) Tack för tipset!

2007-07-07 @ 01:39:25
URL: http://veronna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback