Sundsvall

Igår stod en shoppingdag på schemat!!! Me lik-e....
Tog med mig Selina och syster Helena och blåste iväg de 10 milen.

Först gjorde vi en tripp till IKEA där vi snabbt handlade det vi skulle ha sedan åkte vi ner på stan.
Där rullade dom sköna slantarna, kah-tjing!  :-D

Det blev (klicka):
 från Lindex & PoP til Selina

och:
image456
och en vit/gulrandig munkjacka till mig från HM.

Sen blev det:
image458från Ecco så jag inte får ont i fötterna när jag går! Känns som att gå på moln!

Sen det bästa av allt, som jag inte har fått än är denna:
image459
Har beställt den breda ringen med texten Amor Fati (kärleken till vårt öde/ älska ditt öde)från Efva Attling.
Har velat ha en jättelänge och när jag fick min bonus i våras så bestämde jag att jag skulle köpa den.
I ringen ska jag gravera in "Selina 070501" och nån gång i framtiden vid lämpligt tillfälle så ska Selina få den!

Selina den ängeln var helt grymt snäll och glad hela dagen. Jag tror hon gillar att gå på stan (undra vem hon brås på....hmmm.... ).

Just nu sover hon och om en stund ska vi nog ut och gå med U och mamma T. Så grymt skönt väder!

Ha de så gött!

Kommentarer
Postat av: Tess

Härligt med shopping! vad mycket fint du fick med dig hem speciellt bebiskläderna, supersöta!

Postat av: eremo

helt sjukt bra att Selina är född 1:a maj ju!
Hon kommer alltid att vara ledig på sin födelsedag. Trist när hon går i skolan iofs, för ingen kommer sjunga för henne på rätt dag, sånt kan sätta spår - tro mig.

2007-07-06 @ 04:39:10
URL: http://eremo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback