3 veckor

sen sist jag skrev nåt här. Sorry!
Men det är liksom sista prion just nu.
Sommarlov kan man nog säga :-)

Allt är fortfarande bara bra i all fall!
Selina växer och växer, 7 veckor igår och ca 4 kilo tung!
Fortfarande lättsam, vaknar typ en gång på natten och käkar och somnar sen om på en gång.
Man börjar urskilja en viss rutin och även lite av hennes humör. Hon är hemskt glad när hon är mätt och utvilad, grinig på kvällen om hon sovit lite på dagen eller om det varit mycket stoj (dop, 1-årskalas m.m), hemskt otålig när hon är hungrig precis som sina föräldrar ;-)
Hon är väldigt med nuförtiden, iakttar omgivningen noggrannt!
Smilet hon ger får en att smälta varje gång ( hur är det möjligt att uppfostra ett barn?).

Vi njuter av finvädret, promenerar mycket, umgås mycket, mest med lilla W, mamma T & syster Kickan och ammar.
Hon äter som en häst fortfarande!

På midsommarfton ska vi äta silllunch, leka lekar och grilla tillsammans med några kompisar och deras barn. Mycket trevligt ska det bli!

Ja annars händer det inte så mycket, alla dar är ganska så lika men väldigt sköna.
Jag njuter verkligen för fullt även om jag börjar bli en smula tröttare (tror det första "ruset" lagt sig nu)!

Hoppas alla som läser mår bra, har det bra och får en bra midsommar!
Å så lite bilder förstås:
image440

image441

image442

image443

image444

Kommentarer
Postat av: eremo

hihihihi
hon är SÅ söt! hon är sjukt lik dig. kanske är hon mer lik sin pappa, men han har jag ju ingen koll på. ha en superskön midsommar. kul att du uppdaterar nån gång/månad iaf.
puss.

Postat av: Marja

Hej Maria! Sist vi sågs hade du din mage kvar & du skulle vara lite ledig ett tag innan det var dax. Men det blev som för vissa andra inte nån lång väntan. Skönt de &-så. Ett stort grattis till er & välkommen till världen lilla Selina! Ska försöka ta mig iväg & lämna tillbaka Greý:s filmerna. Snacka om att bli beroende... Längtar efter fortsättningen.
Ha en trevlig sommar! Kram från Marja m. familj

2007-06-21 @ 11:23:39
Postat av: Agneta

Åh vilken sötis hon är! Jag afttar inte att tiden går så fort att hon är 7 veckor redan... Det är inte klokt :). Ha en bra midsommar själv! KRAM!!!

2007-06-21 @ 13:33:03
URL: http://atomflickan.blogsome.com
Postat av: Tess

Söt som socker! Skönt att hon sover på bra på nätterna sånt betyder mycket. Vi har börjat ge våran skrotunge lite smakisar det har inte varit så där jättepoppis men börjar lossna lite nu annars är det sköna dagar här med, underbart med sommar!Trevlig midsommar:)
Kram!

2007-06-21 @ 13:46:32
URL: http://dorba.webblogg.se/
Postat av: Marie

Nästan en namne-blogg ;) Jag var tvungen att kika in och bedårades av alla söta bebisfoton!

2007-06-21 @ 17:34:37
URL: http://maraij.blogg.se
Postat av: Laura

Men jösses vilken söt liten tös! Helt underbar är hon och verkligen mamma upp i dagen :). Hoppas ni hade en fin midsommarafton och att hela familjen får en underbar sommar. Kram!

2007-06-23 @ 17:01:45
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Hanna

Heeejjj. ÄNTLIGEN!!jag har undrat när du ska uppdatera! Tänkte försöka komma och hälsa på er i veckan... är så nyfiken på hur mkt hon har växt... kram kram kram

2007-06-25 @ 11:44:11
URL: http://blogghanna.blogg.se
Postat av: Marajja

Eremo: Tack tack! Hon är nog lik både mig och sin far, hon har helt klart hans ögon, men de flesta säger nog att hon liknar mig. Antar att det är dom runda kinderna... :-) Hoppas du haft en bra midsommar! Kram!
Agneta: Mmmm tiden går sjukt fort!!! Massor av kramar till dig!
Tess: Men är du tillbaka!!! Va kul, måste genast in å läsa!!Så sjukt skönt att vara ledig nu, kunde inte vara bättre! Hoppas det går bättre och bättre med smakisarna! Kram!
Marie: mmm, nästan lika! Mmmm bebisar är bra söta ;-)
Laura: Mmmm, toksöt jag kan inte tita mig mätt!
Hoppas du hade det och har det bra du mä!!!KRAM!
Hanna: Ja det går lite trögt med bloggen. KOM KOM KOM! Kram!

2007-06-26 @ 09:55:37
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback