Paket!

Idag fick jag ett paket från HM!
Eller fick och fick, jag får väl betala för det....

Det här damp ner iaf:


Å allt passade perfekt!
Med mage, förhoppningsvis utan mage och i sommar för materialen var supersköna!
Å hittills har det bara blivit 2 gravidplagg, modet nu är suveränt!

Vad tänker ni på när ni ser den turkosbruna jackan??
Markus första tanke var att jag hade beställt den så jag kunde ha den när jag ska ut och gå med vår bruna och turkosa barnvagn!
Den tanken hade absolut inte fallit mig in utan det är väl helt enkelt så att det är favvofärgerna. Fortfarande. :-)
M tyckte att han också skulle beställa en så kunde vi matcha båda två ;-)

********

Åt något mycket gott idag som jag måste tipsa om.
Slängde ihop en sallad av en burk borlottibönor, hackade kvisttomater (dom är så sjuukt goda just nu), lite purjolök och ananas. Japp, helt rätt, konserverad ananas!
Lite olivolja och så salt och peppar. Blev en kanongod kombination!


Kommentarer
Postat av: eremo

snyggt snyggt!
mitt paket kommer troligtvis i veckan.
ja det är ju ultimat att vara gravid nu.
jag vill oxå.
:)

Postat av: Marajja

Ja jag förstår det, med så många barn du har runt dig!!!
Svårt!
Snart är det nog din tur, när man minst anar det ....elller hur dom nu säger.
Kram!

2007-03-27 @ 12:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback