Sen då?

I tisdags var jag också ledig!
Då var vi till Östersund och kopplade bort airbagen ur bilen, markus var till optikern och vi hälsade på lille Neil med föräldrar!! Han var så grymt liten och jag undrar hur vi ska klara av att ta hand om någon som är sådär liten.....
Men förhoppningsvis finns det nedärvt i generna!! :-)

Onsdag och torsdag har jag jobbat men det börjar bli segt nu. Är så jäkla trött hela tiden.
Skulle vara skönt att bara vara hemma.
Men förhoppningsvis ska jag hinna vara lite ledig innan bebisen kommer, bara 70 dagar kvar nu!

Idag kompade jag vid halv två och stack till Näset.
Har röjt upp hela huset, slängt en massa byggskräp, städat undan verktyg och sopat upp en massa spån och skräp.
Blev stor skillnad!
Imorgon ska vi nog också dit och bygga. Sen på söndag kan det nog tänkas att vi åker till sundsvall och köper kök!!

Men ni ska inte tro att det är dags att sätta in det än........
Men det kan ju vara bra att ha det hemma i alla fall, så vi är redo när det är dags.
Borde inte dröja så länge till.
Stackars Markus och hans pappa, dom sliter där borta vareviga dag!

Apropå nåt helt annat, fungerar inte blogg.se riktigt som det ska eller???
Om jag provar klicka på miniatyrbilderna för att förstora så fungerar det inte.
Funkar det för er???

Kommentarer
Postat av: Agneta

Nej, det funkar inte för mig heller. Får upp en ruta, men inte nån bild. Det är jobbigt med strul på bloggen. Kan ju alltid hoppas att det funkar imorgon :). Ha en trevlig helg!!!

Postat av: kickan

jag får upp dom!

2007-03-10 @ 11:36:21
Postat av: Marajja

Agneta: Ja det är riktigt drygt! Hoppas du med har haft en trevlig helg!

Kix: OK!

2007-03-12 @ 08:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback