Datanörd

Nu har jag haft en datafri helg. Ända tills nu. En liten blogg får det allt bli!

Gårdagen spenderades i sovrummet.
Och NEJ, inte i sängen. Jag städade. Selina kollade på. Markus snickrade
skylt och var inte alls delaktig.
Det tog hela dagen, förutom en kaffepaus hos Marre.
Fy va äckligt det var. Riktigt ruskigt eftersatt!
Nästan all yta täcktes av kläder och sängkläder och där golvet mot förmodan skymtade fram var det täckt av damm.
Hur kan det, så fort, gå så långt???
Nu är det rent och fint och det ekar nästan och imorrn kan jag släppa in svärmor utan att skämmas! ;-)

Idag har vi inte heller varit på Näset. Eller, bara en snabbis med vitvaruleverans.
Sen åkte vi till mor och far och parkerade bilen och tog en promenad till hängbron där vi grillade korv. Mysigt.
Sen grattade vi Tarja som kom upp i min ålder, 26 unga år. Grattis!

Nu ska jag bara fotoblogga sen måste jag sova. Är så sjukt trött, kanske håller på att bli sjuk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback