Working girls

Fy f-n va bra det har gått idag!!
Jag och Tarja ( har kollat och det var OK att skriva hela namnet) , som då är Markus brors tjej, har skrapat hela rummet. Eller ja, väggarna alltså.
Så nu är båda rummen, som jag från början trodde skulle ta typ två veckor, färdigskrapade!! Tack Tarja!
Vi har också rivit ut heltäckningsmattan som täckte det fina trägolvet i matsalen och Markus har börjat kakla.
Det är inte allt kvar.
Jag är så jäkla glad för det har gått så himla bra de senaste dagarna!
Har tagit lite bilder men orkar inte lägga in dom nu. Det kommer.

När vi blev klara på Näset, vid halv sju, åkte jag och Selina och hälsade på
Hanna.
Uppdaterade mig på deras Barcelonaresa, kollade på IDOL och fikade. Mysigt!
Pratade också med Veronica, som är frisör, så nu blev jag ju jäkligt sugen på det igen.
Jag undrar jag hur min framtid ser ut.....

Gonatt kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hmm, kanske dags att fråga nån "spåtant"?? Jag kan verkligen rekommendera Lena M. Nybodarna. Hon är bara bäst!! OCH kan ge dej en hint åt vilket håll du skall gå...Lycka till!

Postat av: Hanna W-H

Vad härligt att det går frammåt mer eran renovering, hoppas att ni snart kan flytta dit!!

2007-09-19 @ 13:22:10
Postat av: Jenny

Jag får väl erkänna att jag är en av dem tjuvläsarna..... vad roligt att renovera hus, man blir ju sugen bara av att läsa det ni gör. Kommer att läsa
din blogg på ÖP. Hoppas ni mår bra.

2007-09-19 @ 15:47:44
URL: http://jejjans.blogg.se/
Postat av: Tarja

Tack själv för mat och fika! Det var bara kul, men visst känns det lite i musklerna idag!

2007-09-19 @ 16:26:47
Postat av: Hanna

Hej vännen! ville bara säga att det var så mysigt när du kom & hälsade på, mi like jo!! Hade Yogan igår, det gick jätte bra, 14 st.anmälningar!! kram

2007-09-20 @ 09:35:33
URL: http://blogghanna.blogg.se
Postat av: Maria

Maggan: Ja det kanske är det! Har aldrig riktigt varit för "sånt där" men det kanske är dags nu!?
Hanna W-H: Mmm! Jag såg dig nog i nya Buffe!!!! Roligt!
Din osttårta verkade riktigt god!! Är stolt över dig! Kram!
Hej Jenny! Roligt att du ger dig till känna! Jo det är roligt med renoverng men nu vill jag att det ska vara KLART!!! Ska läsa din blogg nu! Kram!
Hanna: Gillar dig MÄ! Roligt med yogan, perfekt antal oxå! Vi hörs, kram!

2007-09-20 @ 10:10:35
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback